Тип видання: Монографії
Рік видання: 2018

Автор – Андрій Бабський

62.54 грн.

Коротка інформація: Монографія охоплює важливі аспекти використання методу ядерно-магнітного резонансу (ЯМР) у дослідженні експериментальних моделей діабету, ішемії та раку на субклітинному, клітинному й органному рівнях організації. На підставі отриманих результатів проведено аналіз енергетичних джерел підтримки мембранного градієнта Na+ у кардіоміоцитах здорових і діабетичних щурів. Встановлено, що характерне для діабету підвищення рівня Naв+ у кардіоміоцитах призводить до порушення окисного фосфорилювання у мітохондріях (МХ). Уперше показано, що зростання рівня Naв+ викликає зменшення концентрації Са2+ у МХ шляхом активації Na+/Са2+-обмінника мітохондріальної мембрани. Виявлено, що короткотривалі гіпоксійні сеанси в ізольованому серці викликають активацію Na+/Н+-обмінника плазматичної мембрани, запобігають надмірному закисленню кардіоміоцитів протягом ішемії та сприяють кращому відновленню механічних функцій міокарда після ішемії. З’ясовано, що гіпертермія викликає необоротне зростання рівня Naв+ у клітинах фібросаркоми, а трансмембранний градієнт іонів Na+ слугує однією із основних мішеней під час гіпертермійного лікування раку. У цьому разі зміни рівня Na+ виявляються швидше за зміни рНв чи біоенергетичного статусу клітини. Показано, що одночасне зростання рівня Naт+ та коефіцієнта дифузії води, яке пов’язане зі збільшенням об’єму зовнішньоклітинного середовища у пухлині після ефективного лікування, не є загальним феноменом у разі ефективної хіміотерапії. Запропоновано використання методів 23Na -ЯМР для моніторингу рівня Naв+ як показника ранніх метаболічних змін у пухлині. Виявлена можливість одночасної реєстрації коефіцієнта дифузії у зовнішньо- та внутрішньоклітинному середовищі за допомогою моніторингу рівня Na+ в обох тканинних компартментах. З’ясовано, що розвиток канцерогенезу в печінці можна успішно контролювати за змінами сигналу 23Na-ЯМР, який, на відміну від коефіцієнта дифузії води, нечутливий до руху органів очеревини. 23Na-ЯМР у поєднанні із методами 1Н-, 31Р-ЯМР, а також позитронно-емісійної томографії, полярографічним і гістологічними методами може надавати цінну синергетичну інформацію про розвиток різних патологій та ефективність ракової терапії. Для студентів-магістрів, які вивчають курси «Фізіологія новоутворень», «Біоенергетика» та «Біофізика м’язів», для фізіологів, біофізиків, біохіміків, лікарів, фахівців у галузі клітинної біології, а також для читачів, які цікавляться використанням методу ЯМР у різних експериментальних і практичних аспектах біології та медицини.
Рік видання: 2018

Автор – Тарас Крохмальський

75 грн.

Коротка інформація: У посібнику висвітлено засадничі ідеї та поняття теорії і фізики квантових обчислень – одного з розділів квантової інформатики. Розглянуто квантовий процесор (комп’ютер) як квантовий регістр (ізольована система квантових бітів), на який послідовно діє квантова схема, складена з квантових логічних елементів (вентилів), що виконує програму обчислення деякої функції. Наведено приклади ефективних квантових алгоритмів. Розглянуто декілька відомих проектів фізичної реалізації квантових процесорів. Для студентів, аспірантів фізико-математичних спеціальностей університетів, викладачів та науковців.
Тип видання: Підручники
Рік видання: 2018

Автори – Йосиф Царик, Ігор Хамар, Ігор Дикий, Ігор Горбань, Володимир Лєснік, Євгенія Сребродольська.
За редакцією Йосифа Царика

140 грн.

Коротка інформація: В основу підручника покладені курси лекцій, прочитані авторами для студентів біологічного факультету Львівського національного університету імені Івана Франка. Послідовно описані підтипи і класи типу Хордові. Характеристика класу містить системи (поділ на ряди і родини), їхні морфологічні та екологічні особливості, роль у біоценозах, значення для людини, походження та еволюцію представників хордових тварин. Лаконічно висвітлені загальні характеристики, поширення та короткий перелік видів головних рядів кожного класу хордових. Окремо виділено представників, що належать до фауни України. До кожного класу вказано для порівняння в таблиці загальноприйняту систематику за М. П. Наумовим, М. М. Карташовим (1979) і сучасну систематику за різними авторами (з поправками на нові молекулярні класифікації) та з новими українськими назвами таксонів. Для студентів, аспірантів і викладачів біологічних факультетів університетів, педагогічних університетів та ліцеїв, студентів вищих навчальних закладів, де читається курс зоології хордових.
Рік видання: 2018

Автор – Іван Бабінчук

171.00 грн.

Коротка інформація: Навчальний посібник складається з двох частин. Перша – це опис структури складнопідрядних речень французької мови, їх значень та вживання, а друга – це вправи. Крім опису структури складнопідрядних речень французької мови вивчають також способи їх перетворення у синтаксичні структури, такі як: іменникові, інфінітивні, дієприкметникові та дієприслівникові. У посібнику вивчено також методи перекладу різних складнопідрядних речень з франузької мови на українську і, навпаки, з української на французьку. Для цієї мети при вивченні будь-якого складнопідрядного речення французької мови подають короткі відомості про відповідні складнопідрядні речення української мови. Головна мета посібника: завдяки граматичній синонімії поглиблювати та збагачувати знання, здобуті на попередніх курсах. Для студентів старших курсів вищих навчальних закладів за спеціальністю «французька філологія» та всіх, хто бажає вдосконалювати знання французької мови. Ce manuel se compose de deux parties. La première contient une description de la structure des propositions subordonnées françaises, leurs signifi cations et leurs emplois, la deuxième se compose d’exercices. Outre la description de la structure des propositions subordonées sont étudiés également les moyens de leur transformation en tournures syntaxiques telles que: substantives, infi nitives, gérondives et participes. Le manuel étudie également les méthodes de traduction des différentes propositons subordonnées du français en ukrainien et, vice versa, de l’ukrainien en français. Dans ce but, l’étude de n’importe quelle proposition subordonnée française est accompagnée de brèves informations concernant les propositions subordonnées correspondantes ukrainiennes. Le but essentiel de ce manuel est d’approfondir et d’enrichir à l’aide de la synonimie grammaticale les connaissances acquises aux années précédentes. Ce manuel est destiné, avant tout, aux étudiants des cours supérieurs de la spécialité «philologie française» des établissements d’enseignement supérieur, et à tous ceux qui désirent perfectionner leur français.
Рік видання: 2018

Автор – Зіновія Шпирка

60.00 грн.

Коротка інформація: Описано хімічний експеримент для використання з навчальною метою під час моделювання окремих фрагментів і проведення уроків з хімії в школі. Наведено завдання: розв’язати задачу, скласти план-конспект уроку, виконати аналіз (самоаналіз) уроку та завдання для самостійної роботи. Для студентів вищих навчальних закладів, учителів хімії.
Рік видання: 2017
Коротка інформація: У збірнику висвітлено окремі аспекти алмазоносності Українського щита й Сибірської платформи, геохімії апатиту Алданського щита, фізико-хімічного моделювання мінералоутворення, мінералогії й петрографії вулканітів Вигорлат-Гутинського пасма та ін. Наведено також розділи «Історія науки», «Хроніка» та «Втрати науки».
Рік видання: 2017

Автори – Олексій Телегуз, Ірина Шпаківська, Наталія Єфімчук

46.00 грн.

Коротка інформація: У навчально-методичному посібнику містяться детальні теоретичні відомості із агроекології поряд із розробленими практичними роботами. Практичні роботи цього посібника рекомендовано при вивченні курсу «Агроекологія» студентам біологічного і географічного факультетів за спеціальні¬стю «Екологія» та спеціалізаціями «Екологія землекористу¬вання і агробізнес», «Біоекологія», «Прикордонний екологічний контроль». Посібник також рекомендований для сту¬дентів сільськогосподарських вищих навчальних закладів та природничих і екологічних коледжів. Видання буде корисним практикуючим екологам і фермерам.
Тип видання: Підручники
Рік видання: 2017

Автори – Едуард Семенюк, Володимир Мельник

88.50 грн.

Коротка інформація: Основні філософсько-методологічні проблеми науки і техніки в підручнику розглядаються крізь призму світових реалій на рубежі ХХ–ХХІ ст. Аналізуються найважливіші аспекти науково-технічної революції, сучасні науково-інтегративні процеси, їх вплив на розв’язання глобальних проблем людства та реалізацію концепції сталого розвитку. Велика увага приділена екологізації, інформатизації суспільства та феномену інформаційної культури вченого і спеціаліста. Для студентів та аспірантів вищих навчальних закладів, а також для усіх, хто цікавиться особливостями впливу науково-технічного прогресу на сьогодення.
Тип видання: Монографії
Рік видання: 2017

Автор – Ірина Яворська, Михайло Микієвич

143.00 грн.

Коротка інформація: У монографії досліджено особливості правової природи Європейського Союзу як міжнародної наднаціональної організації особливого роду. Проаналізовано особливості творення норм права Європейського Союзу, роль і значення рішень Суду Європейського Союзу у процесі формування норм первинного та вторинного права Європейського Союзу. Проаналізовано також правовий статус Суду Європейського Союзу, види та принципи тлумачення, що застосовуються ним у процесі тлумачення норм права Європейського Союзу. Для науковців, викладачів, аспірантів, студентів вищих навчальних закладів, а також широкого кола читачів, котрі цікавляться проблемами теорії міжнародного права та права ЄС. Охороняється законом про авторське право. Жодна частина цього видання не може бути відтворена в будь-якому вигляді без дозволу авторів.
Тип видання: Монографії
Рік видання: 2017

Автор – Володимир Микитюк

84.00 грн.

Коротка інформація: У проблемно-синтетичній монографії досліджено та актуалізовано педагогічну концептосферу Івана Франка, яка посідає вагоме місце в історії вітчизняної і європейської освіти, є продуктивною для розвитку національної педагогіки. Висвітлено методологічні концепти Франка про специфіку української літератури як навчальної дисципліни у площині системного вивчення теорії та практики методичних основ викладання у середній і вищій школі; погляди дидакта про цінності та роль літературної освіти у розвитку громадянського суспільства, думки про особистість учителя, лекторську майстерність, програми викладання та навчальні підручники з української літератури. Розглянуто ідеї Франка про розвиток творчих здібностей слухачів, проблеми сучасної рецепції його художніх і наукових текстів з педагогічною тематикою, мовний світ митця, окцидентальну ментальність та еволюційний розвиток менторської парадигми мислителя від позитивістської педагогіки до педагогіки прагматизму. Для викладачів і вчителів, студентів та учнів, усіх педагогічних працівників, літературознавців, філософів, культурологів, істориків. Буде корисний освітянам, які зацікавлені у вдосконаленні методики викладання будь-яких дисциплін у середній і вищій школі, передусім – української літератури. Усі права застережено. Відтворювати будь-яку частину цього видання у будь-якій формі та в будь який спосіб без письмової згоди правовласника заборонено.