
Тип видання: Монографії
Рік видання: 2018
Автор - Струк Н. С.
Струк Н. С. Теоретико-методологічні засади й організація облікової системи ділового партнерства підприємств : монографія / Н. С. Струк. – Дрогобич : “ПОСВІТ”, 2018. – 492 с.
ISBN 978-617-7624-69-0.
У монографії сформульовано сучасну наукову парадигму ділового партнерства підприємств і розкрито її функції. З’ясовано теоретичну сутність облікової системи ділового партнерства підприємств і побудовано її архітектоніку. Обґрунтовані методологічні засади, репрезентовані елементи організації та удосконалено методичний інструментарій облікової системи ділового партнерства підприємств. Пропозиції автора апробовані у середовищі партнерських відносин підприємств на ринку молока та молокопродуктів Львівщини, що дало змогу виокремити перспективних ділових партнерів на ньому. Монографія може бути корисною науковцям, викладачам, бухгалтерам-аналітикам, менеджерам, маркетологам, власникам бізнесу, загалом тим, хто задіяний до процесу ухвалення рішень на підприємствах.