
Тип видання: Монографії
Рік видання: 2025
Н.В. Рожак
Текст надруковано в авторській редакції
Комп’ютерне верстання та обкладинка Світлани Сеник
Дидактична стратифікація підготовки учителів англійської мови у мовному і немовному середовищах (на прикладі Англії, Шотландії і України) : монографія /Н.В. Рожак. – Львів : ЛНУ імені Івана Франка, 2025. – 280 с.
ISBN 978-617-10-0940-0
Розглянуто аналіз проблеми професійної підготовки учителів англійської мови в університетах Англії, Шотландії і України. Зроблено порівняльний аналіз особливостей системи професійної підготовки учителів англійської мови у закладах вищої освіти Англії, Шотландії і України. Конкретизовано теоретико-методологічні аспекти професійної підготовки майбутніх учителів англійської мови як рідної та як іноземної в університетах Англії і Шотландії. Розкрито організацію професійної підготовки майбутніх учителів англійської мови у системі ступеневої освіти: бакалаврат, магістратура, докторат. Окреслено професійну підготовку майбутніх учителів англійської мови засобами дистанційного навчання; показано змістовий компонент професійної підготовки майбутніх учителів англійської мови як рідної й іноземної в університетах Англії, Шотландії і України. Висвітлено навчально-методичне забезпечення та домінуючі моделі організації практики студентів. Розроблено модель ефективної підготовки майбутніх учителів англійської мови, як іноземної з урахуванням англійського та шотландського досвіду, а також розкрито шляхи реалізації ідей кращого досвіду підготовки учителів в Англії і Шотландії у контексті українських закладів вищої освіти.
Адресується студентам і магістрантам університетів, науково-педагогічним працівникам ЗВО, слухачам інститутів післядипломної освіти.
УДК 378 (520):731.13:372.4:37.034
Відтворення цієї книги або будь-якої її частини заборонено без письмової згоди видавництва. Будь-які спроби порушення авторських прав будуть переслідуватися у судовому порядку.