Тип видання: Монографії

Рік видання: 2024

За редакцією Н.П. Банери, С.М. Пилипенко

Розвиток споживчого ринку товарів і послуг: теорія та практика : монографія / [В. О. Акмен, Н. П. Банера, С. О. Белінська та інші] ; за ред. доц. Н. П. Банери, доц. С. М. Пилипенко. – Електрон. вид. – Львів : ЛНУ імені Івана Франка, 2024. – 202 с.  

ISBN 978-617-10-0847-2.  

Рекомендовано до друку Вченою радою Львівського національного університету імені Івана Франка (Протокол № 58/11 від 29 листопада 2023 року). 

Редактор Н.Й. Плиса. Компютерне верстання Л.М. Семенович. Дизайн обкладинки В.О. Рогана.  

Проаналізовано економічні явища та процеси на споживчому ринку товарів і послуг, оцінено його актуальний стан і перспективи подальшого розвитку. Розглянуто актуальні проблеми стану та перспектив розвитку споживчого ринку товарів і послуг, системи управління якістю, конкурентоспроможності та економічної безпеки підприємств. Також запропоновано шляхи їх вирішення, розробивши економічну стратегію розвитку підприємств і механізм державного регулювання та контролю. Досліджено економічні аспекти ринку будівельних товарів, молока та молочних продуктів, хліба та хлібобулочних виробів, овочевих та грибних заморожених напівфабрикатів тощо. Визначено роль та облікові аспекти логістики в управлінні підприємством, доведено доцільність інвестування у розбудову транспортно-логістичної інфраструктури. Значну увагу приділено формуванню інноваційної політики держави та підприємств. Розроблено бізнес-модель споживчого ринку, оцінено його економічну безпеку та безпеку його складових.  

Для науково-педагогічних працівників, аспірантів і студентів, фахівців-практиків у сфері економіки та підприємництва, а також для широкого загалу читачів, яких цікавлять досліджувані проблеми.  

Додаткова інформація

УДК 339.137:338.46.05:658.62/.64

 

Відтворення цієї книги або будь-якої її частини заборонено без письмової згоди видавництва. Будь-які спроби порушення авторських прав будуть переслідуватися у судовому порядку.