Тип видання: Навчальні посібники

Рік видання: 2010

Автор – Вікторія Гупаловська

Відповідальна за випуск – Галина Матіїв. Редактор – Анна Габрук. Технічний редактор – Світлана Сеник. Комп’ютерне верстання – Наталія Лобач. Обкладинка – Василь Роган.

У навчальному посібнику висвітлено психологічні основи реклами і рекламної діяльності. Розглянуто визначення, види, історію реклами, алгоритм психотехнології рекламної стратегії. Проаналізовано психологічні особливості різних видів реклами (зовнішної, друкованої, у ЗМІ тощо). Значну увагу приділено розгляду ролі психічних процесів у створенні та споживанні реклами. Відповідно до напрямів у психології (психоаналіз, нейролінгвістичне програмування, наведення трансового стану, гіпноз М. Еріксона, трансактивний аналіз) простежено основні сугестивні психотехнології та маніпулятивні техніки в рекламі.
Обговорено актуальні проблеми реклами: її ефективність, з одного боку, й екологічність впливу на споживачів – з іншого. Розглянуто методики психологічних вимірювань ефективності рекламного впливу та психологічної експертизи реклами.
Навчальний посібник призначено для студентів вищих навчальних закладів, які навчаються за напрямом “Психологія”, спеціалізуються на “Психології управління”, а також для студентів економічних напрямів і спеціальностей, які вивчають рекламний менеджмент, маркетингові комунікації.

Гупаловська В. А. Психологія реклами: навчальний посібник / В. А. Гупаловська. – Львів: Видавничий центр ЛНУ імені Івана Франка, 2010. – 384 с.