Тип видання: Навчальні посібники
Рік видання: 2012
Автор – Наталія Жигайло
Технічний редактор – Світлана Сеник. Комп’ютерне верстання – Наталія Лобач, Наталія Буряк. Обкладинка – Василь Роган.
Сучасний розвиток суспільства є неможливим без використання новітніх комунікаційних технологій. Метою навчального посібника “Комунікативний менеджмент” є дослідження інформаційних моделей у контексті масштабних можливостей і ресурсів. Основними завданнями його є ознайомлення студентів із функціями, принципами, завданнями та технологіями комунікативного менеджменту; поняттям комунікації та її функціями у суспільстві, типологією комунікацій та комунікаційних каналів; сутністю та типологією поняття інформації; напрямами, видами та класифікацією інформаційної діяльності тощо.
У навчальному посібнику особливе значення приділяється менеджменту масових комунікацій та психології менеджменту, які розглядаються через призму таких ключових понять як комунікація і спілкування.
Для студентів і аспірантів з менеджменту, психології, політології, соціології, державного управління, масових комунікацій і журналістики.
Жигайло Н. Комунікативний менеджмент : навчальний посібник / Наталія Жигайло. – Львів : ЛНУ імені Івана Франка. 2012. – 368 с. ISBN 978-966-613-949-1.